Klachtenprocedure

Doet zich onverhoopt een probleem voor? We werken graag samen met u aan de oplossing. Gaat u daarvoor naar de groepsleerkracht. Hij of zij kent uw kind en de groep het beste en kan een voorval of omstandigheid het beste toelichten. Komt u er met hem/haar niet uit? Neem dan contact op met onze directeur Harold Jacobs. Hij maakt altijd tijd voor u vrij en neemt uw zorg of klacht serieus. Hij gaat in gesprek met de betrokken leerkracht en koppelt zijn bevindingen aan u terug. Samen hebben we één belang: het moet goed gaan met uw kind. Daarvoor gaan we.
Interne contactpersoon
Onze interne contactpersoon – Carmen Latour – geeft u graag meer uitleg over de klachtenregeling. Carmen is gemakkelijk aanspreekbaar, zowel voor leerlingen als voor ouders. tel. 040-2831261 (school) of carmen.latour@ eenbes.nl
Wat doet de interne contactpersoon?
• luisteren naar de klacht;
• informatie geven over de klachtenprocedure;
• overleggen met de externe vertrouwenspersoon;
• eventueel verwijzen naar de externe vertrouwenspersoon;
• contact houden met de leerling/ouders.
Als het resultaat na deze gesprekken niet naar tevredenheid is, kunt u een beroep doen op de klachtenregeling van Eenbes Basisonderwijs.
We hopen natuurlijk dat het zover niet komt en gaan ervan uit dat wij in een goed gesprek met u tot een bevredigende oplossing komen.